top of page

מדיניות שירותי הובלה והתקנה

אנו באליא זמינים להתייעצות בנושא האספקה, מידות וכל נושא נוסף.

תוכלו ליצור עמנו קשר בכל שאלה הקשורה לזמני אספקה ועוד.

אנו ממליצים לעיין בתקנון האתר לפני רכישת מוצר (לעיון בתקנון האתר לחצו כאן)

במידה וההזמנה כוללת בתוכה יותר מארון אחד ישנה הנחה של עשרה אחוזים על הסכום הכולל של ההובלה וההתקנה. והסכום הסופי יופיע בהזמנה שתישלח לכם למייל.

טווח האספקה שלנו הינו בין באר שבע שבדרום עד הקריות / עפולה בצפון (לא מגיעים מזרחית לעפולה)

*במועד הנתון אין באפשרותינו לספק לישובים צפונית לקריות/צפונית או מזרחית לעפולה/מעבר לקו הירוק המצריכים מעבר של מחסום /כלל הנמצאים הישובים דרומית לבאר שבע/לאילת*

מומלץ ליצור קשר עם שירות הלקוחות בכל הנוגע לאספקה מעבר לקו הירוק / ישובים מרוחקים לפני ביצוע ההזמנה.

לקוח לתשומת ליבך!

  • לפני שהמתקין מגיע ,יש לדאוג שהשטח בו יתקין את הארון יהיה פנוי.

  • במקרים בהם אין מעלית בביניין ,יש לציין זאת מראש !

  • חובה נוכחות בבית הלקוח מעל גיל 18 .

  • אין אפשרות לבקש את שירותי המתקין עבור פרוק של ארון קיים לטובת ההתקנה החדשה ללא תיאום זאת מראש.

מועדי אספקה

א. זמן האספקה המקסימלי למוצרים במלאי באזורי המרכז הינו 7 ימי עסקים מרגע הינתן אישור עסקה מחברת האשראי ואישור ההזמנה על ידי נציג טלפונית, אלא אם צויין אחרת בעמוד המוצר.

ב.זמן האספקה הנקוב לעיל אינו מתייחס להובלות לישובים ויעדים מרוחקים כגון ישובים דרומית לאשקלון(כולל), ירושלים, צפונית לחיפה(כולל), רמת הגולן, בקעת הירדן באר שבע ויעדים דומים. ליעדים אלו זמן האספקה הינו ארוך יותר ועומד על 12 ימי עסקים או יותר וניתן לראות את פירוטו בהמשך תחת סעיף "הובלה והתקנה חריגה בתוספת תשלום".

ג.מועד האספקה וכן המועד לביצוע איסוף עצמי מחושבים על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א' – ה' ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג ימי חג וימי שבתון.

ד. בתקופת ימי מכירות מיוחדים כגון בחירות, שופינג IL, בלאק פריידי ומכירות סוף שנה יתכנו עיכובים באספקה.

ה. האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו' ו/או עקב אירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה, ובמקרים כאמור, תיידע אתכם החברה במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר ככל שרלבנטי, או קבלת מוצר חלופי, או ביטול העסקה והשבת כספו.

ו. החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או שמקורם בכם, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עמכם בשעות העבודה המקובלות. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של החברה לאספקת המוצר.

ז. בעת אספקת המוצר ו/או באיסוף עצמי של מוצרים, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר, ו/או הצגת תעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי כתנאי למסירת המוצר.

ח. במידה ויתברר לחברה כי היא אינה יכולה, במסגרת אמצעיה ובהתאם לנהליה הרגילים, לספק את המוצרים לרוכש ולא ימצא פתרון המקובל על הצדדים תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה בכל מועד עד אספקת המוצר לרוכש. בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב החברה לרוכש את מלוא התמורה ששילם (אם שילם) ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלו, והרוכש לא יהיה זכאי לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה.

*במידה ובעת מועד הספקת המוצרים, לא יהיה נוכח הלקוח ו/או מי מטעמו במען שבוקשה הזמנת המוצרים על ידי הלקוח והלקוח לא עדכן טלפונית את מוקד שירות הלקוחות על ביטול הספקת מוצרים מראש או הלקוח יבטל את ההספקה במועד ההספקה שנקבע ולו, הלקוח ישלם דמי ביטול ההספקה בגובה של 150 ש”ח.

יש על הלקוח לתאם עם שירות הלקוחות את מועד האספקה בשנית. אי קביעת מועד הזמנה חדש על ידי הלקוח, לא תפטור אותו מתשלום מלא של ההזמנה שבוצע על ידו. במשלוח המוצרים בשנית יחויב המזמין בנוסף לתשלום דמי המשלוח הראשוניים גם בתשלום דמי ביטול ההספקה.

אי עמידת ALIJA GALERIE במועד האספקה המבוקש מכל סיבה שהיא לא יפטור, בכל דרך שהיא, את הלקוח מחובת התשלום בגין הובלה והרכבה.*

הובלה והתקנה חריגה/ליישוב מרוחק בתוספת תשלום

  1. תמיד רצוי ליצור קשר עם נציג בשעות הפעילות על מנת לברר זמני אספקה לישובים מחוץ לגוש דן.

  2. זמן האספקה לירושלים הינו עד 12 ימי עסקים (ללא תוספת תשלום)

  3. על הובלה והתקנה צפונית לחיפה/עפולה, איזור באר שבע, תחול תוספת למחיר ההובלה וההתקנה בסך של 100₪ על כל מוצר. זמן אספקה לאזורים אלו: תחול תוספת של 7 ימי עסקים נוספים לימי העסקים הרשומים בדף המוצר.

  4. הובלה והתקנה צפונית, מזרחית, מערבית - לטבריה, נהריה והסביבה, רמת הגולן ,ישובי רמת הגולן, אבני איתן, עכו , כרמיאל , ישובי משגב , דרומית, מזרחית , מערבית - לבאר שבע, מזרח ירושלים, ישובי ים המלח והסביבה.תחול תוספת מחיר של 150₪ על כל מוצר.  זמן אספקה לאזורים אלו: תחול תוספת של 13 ימי עסקים נוספים לימי העסקים הרשומים בדף המוצר.

  5.  מעבר לשלוש קומות ללא מעלית (או ללא מעלית זמינה/מתאימה להעלאת המוצר), תדרש תוספת תשלום של 50 לכל קומה נוספת עבור כל מוצר, אשר תשולם ישירות למוביל יחד עם עלות ההובלה וההתקנה במעמד האספקה.

  6. ההובלה, ועלות ההובלה בהתאם, אינה כוללת שירותים כגון הובלה מיוחדת באמצעות מנוף, וכדומה. הזמנת המנוף ותשלום עבור המנוף הינם באחריות הלקוח.

  7. אז איך יודעים מה הסכום שאצטרך לשלם ? אין הפתעות! מחיר ההובלה הסופי יקבע מול נציג טלפוני במעמד אישור ההזמנה שבוצעה באתר .

איסוף עצמי ממחסן החברה הנמצא בלוד

הנכם רשאים לבחור באפשרות של איסוף עצמי בעת ביצוע ההזמנה (במידה וקיימת אפשרות כזו לגבי המוצר שרכשתם) ללא חיוב בדמי משלוח.

לאחר קבלת אישור ההזמנה במייל, תוכלו להגיע למחסן שלנו כדי לאסוף את המוצר !בתיאום מראש בטלפון בלבד!. לא ניתן יהיה לשנות את אופן האספקה לאחר השלמת הרכישה.

המוצר ישמר עבורכם במחסן עד 7 ימי עבודה מיום קבלת אישור העסקה, במקרים חריגים יש לפנות אלינו בטלפון.

האחריות לביצוע ההובלה ותיאום מועד האיסוף באיסוף עצמי היא עליכם, ולא תהיה לחברה כל אחריות לנזקים שייגרמו למוצרים בעת האיסוף וההובלה כאמור. נוסף על כך החברה לא נותנת אחריות על מוצר שנאסף באיסוף עצמי.

החברה לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם לריהוט, אם הובל בהובלה מטעם הלקוחות, ועל הלקוחות לוודא שהמוביל מטעמם יבדוק את המוצר ונוכחות כל חלקיו במועד האיסוף.

אספקת מוצר בהובלה בלבד

הלקוחות יישאו, בנוסף לתשלום עבור הריהוט, גם בעלות הובלתו על ידי החברה, לפי המחירים המפורסמים באתר.

עלות ההובלה בלבד 250 ש”ח. תשולם ישירות למוביל.

להובלה ליישובים דרומית לאשקלון, צפונית לחיפה/עפולה/לצומת עמיעד וישובים בחבלי ארץ רמת הגולן, בקעת הירדן, מזרחית לאורך קו מעלה אדומים תחול תוספת תשלום למחיר ההובלה בסך 100 ₪ למחיר הנקוב.

בבניינים בהם אין מעלית ובמיקרים בהם המוצר אינו נכנס למעלית, הלקוחות יישאו בתשלום של 50 ₪ לכל קומה נוספת מעל לקומה שלישית.

במידה וידרש מנוף להעלאת ההמוצרים, עלות הזמנת המנוף באחריות הלקוח ותתווסף לעלות ההובלה המקורית.

גובה מחיר פירוק מוצר קיים ו/או פינוי ממענו של הלקוח מתואם מול המוביל בלבד.

תשלום עלות ההובלה יינתן ישירות למוביל בעת הגעת הריהוט לבית הלקוחות.

על הלקוח לוודא שהמוצר שהזמין נכנס למקום המיועד עבורו דרך חדר המדרגות לדירה ולחדר. במקרים בהם ניתן להכניס את הריהוט לבית הלקוחות אך ורק באמצעות מנוף, עלות שכירתו של המנוף תחול על הקונים.

במידה ויש צורך בפירוק המוצר ע”מ להכניסו לבית הלקוח והרכבתו מחדש, תדרש תוספת תשלום.

היה והריהוט הנרכש דורש הרכבה בבית הלקוחות, החברה לא תהיה אחראית לכל פגם שייגרם לריהוט, אם הרכבתו לא תתבצע בידי נציג מוסמך מטעם החברה ולא תספק אחריות על מוצר שסופק בהובלה בלבד.

תאריך עדכון אחרון 18/10/2022

bottom of page