top of page

תקנון האתר של אליא גלרי

מדיניות פרטיות נדרשת על פי חוק

החוק הישראלי ותקנות ה-GDPR של האיחוד האירופי דורשים לציין מדיניות פרטיות ברורה של האתר ולתאר בפני המשתמשים אילו פרטים נשמרים אודותיהם ואיזה שימוש נעשה בהם, לאיזו תקופה ובאילו אמצעים יישמרו. היעדרה של מדיניות פרטיות באתר שלך עשויה לחשוף אותך לקנסות כבדים.

 

תוכל להוריד את התקנון והמדיניות פרטיות שהכנו עבורך (על אחריותך בלבד – תמיד מומלץ להתיעץ עם עורך דין):

ברוכים הבאים ל - https://alijagalerie.co.il/ (להלן: “האתר”). האתר מופעל ע”י אליא גלרי  (ע.מ: 558481735)  (להלן: “הנהלת האתר” או “החברה”).
האתר משמש כ… \ אתר סחר אלקטרוני אשר מציע, (בין היתר) למכירה מוצרים שונים (להלן: “המוצרים”).

  1. כללי

    1. האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.

    2. הוראות תקנון זה ותנאי השימוש המופיעים באתר מגדירים את מערכת היחסים המשפטית בין המזמין לבין האתר, את תנאי השימוש באתר ו/או
      את הזמנת המוצרים מן האתר ומעידים על הסכמת המזמין, לתנאים אלה ולתנאים נוספים המופיעים באתר.

    3. החברה רשאית בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לעדכן  תקנון זה.

    4. תנאים אלה חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, טבלטים למיניהם וכו’) כמו כן
      הם חלים על השימוש באתר, בין באמצעות רשת האינטרנט ובין באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחר.

    5. אין באמור בתקנון זה כדי לגרוע מהוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”) והתקנות אשר הותקנו מכוחו, ככל שהן חלות על האתר
      (להלן: “ההוראות”), למעט במקרים בהם ניתן להתנות על הוראות כאמור והתניה כאמור בוצעה במסגרת האתר אם במפורש ואם במשתמע.

    6. החברה והנהלת האתר עושים כמיטב יכולתם להציג את המידע השלם והמקיף ביותר לגבי המוצר לרבות תמונות, חרף האמור בסעיף זה יובהר, כי עלולים
      להופיע באתר בתום לב וללא כוונת זדון ו/או מתוך רצון להטעות, אי דיוקים ו/או שגיאות ו/או השמטות והחברה, הנהלת האתר והאתר לא יישאו באחריות כלשהי הנובעת
      מאי הדיוקים ו/או או השגיאות.

    7. כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות המזמין ולא ישמשו בפרשנות התקנון.

    8. טעות סופר בתיאור מוצר/ים לא תחייב את החברה.

    9. תמונות המוצרים באתר מוצגות לצורכי המחשה בלבד. בנוסף, ייתכנו הבדלים במראה, בגוון, בגודל, וכיו”ב בין המוצר, כפי שהוא מוצג באתר, לבין המוצר במציאות.

    10. אין להעתיק ולהשתמש, או לאפשר לאחרים להשתמש, בכל דרך אחרת בתכנים מתוך האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים,
      בפרסומי דפוס וכיו”ב, לכל מטרה אחרת.

    11. המועד שנרשם, לכל עניין ועניין, במחשבי החברה הוא המועד הקובע לכל דבר.

*כל התמונות באתר הינן להמחשה בלבד*

1. ביטול עסקת מכר מרחוק

להלן בקצרה כללי הביטול (כללי הביטול המלאים נמצאים בחוק הגנת הצרכן והם המחייבים):

ברכישה של מוצר – מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם.

ביטול של עסקה תעשה באמצעות פנייה במייל support@alijagalerie.co.il

בעת ביטול עקב פגם (מוצר לא שמיש) או אי התאמה להזמנה- החזרת המוצר תעשה על חשבון החברה, החברה תשיב לצרכן את מלוא הכסף ששילם. הכסף יושב לצרכן תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול

בעת ביטול עסקה שלא עקב אי התאמה להזמנה -החזרת המוצר תעשה על חשבון הצרכן, הכסף ששילם הצרכן יושב לו, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך. הכסף יושב לצרכן תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול.

היה ועברו 14 יום מיום ההזמנה, יחויב המזמין במלוא הסכום. הקונה מוותר על טענת הקנס.

ALIJA GALERIE זכאית לבטל הזמנה בכל עת ובלבד שעם הביטול תחזיר למזמין את מלוא כספו מבלי לנמק את הביטול.

לתשומת לבכם:

לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח המשנה את המוצר לרעה. במקרה של אי הסכמה לגבי מצבו של המוצר, ALIJA GALERIE שומרת לעצמה את הזכות להיות המחליטה. חשוב לציין שבמידה ובוצעה הובלה והרכבה בבית הלקוח והלקוח הוחלט כזכאי להחזרת המוצר, הרי שעל הלקוח חלה החובה לשלם את הדמי הובלה והרכבה במלוא הסכום.

במקרה של פיגור בתשלום זכאית ALIJA GALERIE לבטל את ההזמנה ואז יהיה עליה להחזיר את הסכומים ששילם המזמין בניכוי הוצאותיה ונזקיה. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל עסקה של רכישת מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן

לא ניתן לבצע ביטול עסקה במקרים הבאים:

– ריהוט שהורכב בבית הלקוח;

– אריזתו של הריהוט נפתחה ביום הספקתו לבית הלקוח טרם הרכבתו;

– מוצרים שיוצרו עבור הצרכן במיוחד ו/או לפי מידות או דרישות מיוחדות;

– בשל פגם במוצר, כאשר משלוח ו/או הרכבה בוצעו על ידי הגורם לא מוסמך על ידי ALIJA GALERIE.

– מוצרים שיובאו במיוחד עבור הלקוח;

2. מועדי אספקת ריהוט

עמוד מדיניות הובלה והתקנה עם מידע מפורט

החברה תספק את הריהוט במסגרת פרק הזמן המצויין בעמוד המידע של הרהיט באתר ALIJA GALERIE. 

במקרים בהם הריהוט מוזמן מיצרן בחו”ל והלקוח מוגע לכך שהוא מזמין מוצר במתכונת הזמנה מוקדמת ובמקרה בו יחולו עיכובים באספקת המוצרים בשל נסיבות שלא היו ידועות בעת ההזמנה והחברה לא יכלה למנוע אותן, תינתן לחברה אפשרות לשווקם ללקוחות בתוך פרק זמן נוסף בן 15 ימי עסקים. אם הריהוט לא סופק לאחר תום מועד זה, ALIJA GALERIE תעשה כמיטב יכולתה על מנת לספק ללקוח מוצר חלופי זהה או תספק ללקוח החזר כספי מלא.

מוקד שירות הלקוחות יעשה ניסיון לפנות אל הלקוח על מנת לקבל את הסכמתו לאספקת המוצר החלופי. במידה והלקוח איננו מעוניין במוצר החלופי, תינתן ללקוח אפשרות לבטל את ההזמנה ללא תשלום דמי ביטול.

במידה ובעת מועד הספקת המוצרים, לא יהיה נוכח הלקוח ו/או מי מטעמו במען שבוקשה הזמנת המוצרים על ידי הלקוח והלקוח לא עדכן טלפונית את מוקד שירות הלקוחות על ביטול הספקת מוצרים מראש או הלקוח יבטל את ההספקה במועד ההספקה שנקבע ולו, הלקוח ישלם דמי ביטול ההספקה בגובה של 150 ש”ח.

יש על הלקוח לתאם עם שירות הלקוחות את מועד האספקה בשנית. אי קביעת מועד הזמנה חדש על ידי הלקוח, לא תפטור אותו מתשלום מלא של ההזמנה שבוצע על ידו. במשלוח המוצרים בשנית יחויב המזמין בנוסף לתשלום דמי המשלוח הראשוניים גם בתשלום דמי ביטול ההספקה.

אי עמידת ALIJA GALERIE במועד האספקה המבוקש מכל סיבה שהיא לא יפטור, בכל דרך שהיא, את הלקוח מחובת התשלום בגין הובלה והרכבה.

זמן אספקה מצומת גולני צפונה ומזרחה ומב”ש (כולל) דרומה ומזרחית בתוספת של 5 ימי עסקים בנוסף לזמן האספקה הקבוע.

אספקה ליישובים דרומית לבאר שבע, צפונית לצומת עמיעד וישובים בחבל ארץ רמת הגולן, בקעת הירדן, מזרחית לקו אורך מעלה אדומים תחול תוספת של 7 ימי עסקים נוספים לימי העסקים הרשומים בהזמנה.

מובהר כי חברת ALIJA GALERIE תציע מועדים לאספקה בהתאם ליכולת האספקה שלה באותה עת ובכפוף לשיקול דעתה הבלעדי.

3. הובלת ריהוט

הלקוחות יישאו, בנוסף לתשלום עבור הריהוט, גם בעלות הובלתו על ידי החברה, לפי המחירים המפורסמים באתר.

גובה מחיר פירוק מוצר קיים ו/או פינוי ממענו של הלקוח מתואם מול המתקין בלבד.

התשלום עלות ההובלה יינתן ישירות למתקין בעת הגעת הריהוט לבית הלקוחות.

במידה וההובלה נדרשת צפונית לחיפה / לעפולה או לאיזור לבאר שבע (כולל) ישנו תשלום נוסף של 100 ₪ עבור ההובלה.

על הלקוח לוודא שהמוצר שהזמין נכנס למקום המיועד עבורו דרך חדר המדרגות לדירה ולחדר. במקרים בהם ניתן להכניס את הריהוט לבית הלקוחות אך ורק באמצעות מנוף, עלות שכירתו של המנוף תחול על הקונים.

במידה ויש צורך בפירוק המוצר ע”מ להכניסו לבית הלקוח והרכבתו מחדש, תדרש תוספת תשלום.

בבניינים בהם אין מעלית ובמיקרים בהם המוצר אינו נכנס למעלית, הלקוחות יישאו בתשלום של 50 ₪ לכל קומה נוספת מעל לקומה שלישית.

החברה לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם לריהוט, אם הובל בהובלה מטעם הלקוחות.

היה והריהוט הנרכש דורש הרכבה בבית הלקוחות, החברה לא תהיה אחראית לכל פגם שייגרם לריהוט, אם הרכבתו לא תתבצע בידי נציג מוסמך מטעם החברה.

לאזורים דרומית מבאר שבע (כולל) וצפונית לחיפה/עפולה תדרש תוספת תשלום להובלה – ניתן לבצע איסוף/הובלה עצמית כן למוצר חדש וכן לתיקון.

עלות ההובלה בלבד 250 ש”ח. תשולם ישירות למוביל.

בהובלה לדירה שנמצאת מעל לקומה שלישית (במידה ואין מעלית או שהמעלית אינה מתאימה לניוד הסחורה) תחול תוספת של 50 ₪ עבור כל קומה וכל מוצר (כולל קומות בתוך דירה עצמה).

במידה וידרש מנוף להעלאת ההמוצרים, עלות הזמנת המנוף באחריות הלקוח ותתווסף לעלות ההובלה המקורית.

להובלה ליישובים דרומית לבאר שבע (כולל), צפונית לצומת עמיעד וישובים בחבלי ארץ רמת הגולן, בקעת הירדן, מזרחית לאורך קו מעלה אדומים תחול תוספת תשלום למחיר ההובלה בסך 100₪ למחיר הנקוב.

4. תעודת אחריות

לקוח שקיבל שירותי הובלה והרכבה מגורם מוסמך של חברת ALIJA GALERIE, ייהנה מכמות שנות אחריות, בהמתאם למוצר שרכש (ראה בדף מוצר) בבית הלקוח.

האחריות תחול אך ורק כנגד הצגת הזמנה/חשבונית וקבלה מקורית המעידה על הרכישה ועל התשלום (תדפיס בנק או תדפיס כרטיס אשראי לא יהוו הוכחה לביצוע התשלום). הזכויות לפי תעודה זו אינן ניתנות להסבה.

האחריות ניתנת על מוצר אך ורק לפי כתובת ההרכבה אשר מצוין על ההזמנה המקורית.

חברת ALIJA GALERIE שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מגוון המוצרים שברשותה, ו/או חלקיהם, ו/או להוציאם מהמגוון. במקרה בו המוצר נושא תעודת אחריות זו אינו קיים במגוון מוצרי ALIJA GALERIE, תהיה חברת ALIJA GALERIE זכאית להחליף את המוצר במוצר דומה, שווה ערך.

תנאי אחריות:

– הובלה והרכבה נעשתה על ידי מרכיבים מורשים של חברת ALIJA GALERIE.

– המוצר נשאר במקום ההרכבה בלבד, או העברת הפריט נעשתה על ידי מרכיבים מוסמכים של ALIJA GALERIE.

– השימוש במוצר או בחלקיו היה סביר ורגיל ונעשה בהתאם להוראות היצרן.

– האחריות אינה חלה על הפגם הנגרם כתוצאה מהובלה, מהרכבה או מטיפול על ידי גורם לא מוסמך (איסוף עצמי ממחסני החברה/אספקת מוצר בהובלה בלבד).

– האחריות אינה חלה על שינויים בצבע או שינוי גוון המוצר, קילופים בצבע.

– האחריות אינה חלה על סדקים לא מהותיים במוצר.

– האחריות אינה חלה על פגם שנובע מבלאי סביר עקב שימוש רגיל במוצר.

– האחריות אינה חלה על פגם שנובע מ: כוח עליון, מים, אש, חבלה, שבר או פגיעה מכוונת או שאינה מכוונת במוצר, רשלנות הצרכן וכו’

– החברה רשאית אך לא חייבת להמשיך לספק שירות תיקונים בתשלום גם לאחר תום תקופת האחריות.

אספקת מוצר או חלק חליפי, תעשה בכפוף להוראות חוק המכר, על הלקוח לבדוק את המוצר עם קבלתו ולדווח על כל פגם במוצר למוביל בזמן קבלת המוצר. המוצר יתוקן או יוחלף, חלקו או כולו, במוצר או חלק במצב וגיל דומים.

לALIJA GALERIE יש זכות לבחור בין תיקון הרהיט לבין החלפתו או החלפת חלק ממנו, לבין תשלום או החזר תשלום חלקי, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. במקרה ולא מתאפשרת החלפה, יובא בחשבון משך זמן השימוש במוצר עד לקלקולו, או לגילוי הפגם וזאת לצורך החזר כספי.

למען הסר ספק, מובהר כי למעט ביחס לתיקון מוצר, החלפתו כאמור לעיל, לא תחול על חברת ALIJA GALERIE כל אחריות מכל סוג שהיא, והיא לא תחויב בכל תשלום בקשר למוצר. ALIJA GALERIE לא תפצה, בכל מקרה על נזק עקיף ו/או על הוצאות נלוות או על הפסד כספי נלווה ולא תישא בכל אחריות אחרת, בין מפורשת ובין משתמעת.

בכדי ליהנות מהאחריות, יש להשתמש ברהיטים ובחלקיהם באופן סביר ובהתאם להוראות שימוש (ראה באתר החברה).

5. כללי

שינוי בהזמנה יוכל להתבצע בתנאי שלא נקבע מועד התקנה.

לגבי המוצרים העשויים עץ, מוסבת תשומת לב המזמין שאין אפשרות להגיע לשלמות והעץ מטבעו עלול לסבול מפיצוצים, עוותים וכדומה…

ALIJA GALERIE אינה אחראית לאלו כל עוד אינם מונעים מבחינה פונקציונלית שימוש במוצר.

המזמין יודע ומסכים מראש כי יש סטיות בגווני העץ מטבעו.

6. דין ושיפוט

סמכות השיפוט היחידה לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבית המשפט במחוז ראשל”צ בלבד.

תאריך עדכון אחרון 29/10/2022

bottom of page